Стрімкий розвиток фундаментальної та клінічної медицини прогресивно впливає на лікування багатьох захворювань людини, а отже потребує нових освітніх технологій та високого професіоналізму фахівців. Підготовка сучасного лікаря немислима без застосування у навчальному процесі нових навичок та механізмів.
Освітні проєкти кафедр патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології та фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології є яскравим зразком мультидисциплінарної співпраці. Ці технології реалізуються як через навчальні платформи, так і наживо, у безпосередньому спілкуванні зі студентами. Завідувачі кафедр професори Ольга Ганчева та Ігор Бєленічев вважають, що їх використання під час викладання фармакології, анатомії, фізіології, патологічної анатомії тощо дозволяє підвищити якість спілкування між студентом і викладачем, між групами студентів, встановити зворотний зв'язок «студент-викладач». Це, у свою чергу, сприяє поліпшенню знань з дисципліни та підвищенню прохідного бар'єру ліцензійного іспиту «КРОК-1», а також позитивно впливає на формування у студентів основ клінічного мислення, закріплення практичних навичок у майбутніх фахівців.
Яскравим прикладом ефективного використання нових навчальних технологій двох кафедр стало проведення наукового семінару та інтерактивної лекції з фізіології фармакології імунної системи. З кожним разом зростає кількість студентів, котрі бажають долучитися до професійних дискурсів у науковому семінарі. Перший семінар у новому навчальному році об’єднав 56 учасників.
Інтерактивні форми навчання, засновані на активній взаємодії професора та студентів, ділові ігри, спільне вирішення проблеми сприяли ефективному засвоєнню матеріалу. Учасники інтерактивної лекції переконалися у перевагах міждисциплінарного навчання – використання знань з фізіології, патологічної фізіології, біохімії та фармакології, їх угруповання та застосування в контексті поставленої проблеми. Професор Ганчева розкрила нові концепції клінічної імунології та алергології, включаючи питання імунодіагностики, імунопатогенезу різних захворювань, а також підходи до імунотерапії та імунопрофілактики, продемонструвала нові медичні технології, пов'язані з імунотропним впливом на конкретні молекули та клітини, що розширює можливості лікування онкологічних захворювань.
Наукова інтерактивна лекція для студентів третіх курсів медичних факультетів на тему «Імунологи та алергологи» розрахована на три заняття. На наступних студенти ознайомляться із основами молекулярної імунофармакології та новими імунотропними лікарськими засобами.