Завершилися заняття на базі педіатричних кейсів
В рамках проекту ТАМЕ завершилися заняття на базі педіатричних кейсів з медичними помилками. У листопаді-грудні 2016 року 8 груп по 8 студентів мали змогу відчути себе справжніми лікарями, розглянути й вивчити проблему, «врятувати» 6 пацієнтів. Заняття проводили викладачі, які пройшли тренінги з «навчання на медичних помилках».
Нові технології та методика проблемного навчання на базі сценаріїв з медичним помилками дозволили студентам розглянути різні опції, прийняти рішення та стати свідками наслідків лікування своїх «пацієнтів».
«Це був цінний досвід, - ділиться одна із студенток.- Справжня командна робота, наприкінці якої ми стали більш відкритими до діалогу з пацієнтами і колегами, а також більш впевненими у власних знаннях та вміннях».
По закінченню занять студенти та тьютори отримали сертифікати про участь у проекті.