Абітурієнту

Вступ до аспірантури 2024

Інформація про прийом до аспірантури та докторантури
на сайті відділу аспірантури і докторантури!!!

 
 

ДО УВАГИ ВСТУПНИКІВ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У СЕСІЇ ЄВІ!

Календар складання ЄВІ 2024!

Відповідно до календарного плану організації та проведення у 2024 році вступних випробувань до аспірантури (для вступу до аспірантури особи мають скласти ЄВІ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:

основна сесія: 24 червня — 15 липня;

додаткова сесія: 31 липня — 14 серпня.

Наказом також передбачено два періоди реєстрації осіб, які бажають узяти участь в ЄВІ, —  основний та додатковий.

Основний етап реєстрації триватиме із 7 до 29 травня включно. Реєстрацію здійснюватимуть приймальні комісії закладів вищої освіти. Зареєстровані учасники отримають екзаменаційні листки, у яких буде зазначено дані для здійснення входу на інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури». У додатковий період (17–21 червня) матимуть змогу зареєструватися для проходження ЄВІ ті особи, які не змогли цього зробити під час основного періоду реєстрації.

До 17 червня учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування, а до 26 липня – учасники додаткової сесії.

Інформацію про результати основної сесії за шкалою 100–200 балів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників до 20 липня, додаткової – до 20 серпня.

Нагадуємо:

- для вступу в аспірантуру на будь-яку спеціальнісь потрібно складати ЄВІ:

  • 221 Стоматологія;
  • 222 Медицина;
  • 224 Технологія медичної діагностики та лікування;
  • 226 Фармація, промислова фармація;
  • 228 Педіатрія.

Реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснює приймальна комісія Запорізького державного медико-фармацевтичного університету за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно.

Консультацію можна отримати електронною поштою pk@mphu.edu.ua або телефонами: (061) 233-01-49, (061) 233-65-55,  (061) 702-33-49.

Для реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:

  • заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом вступника в аспірантуру;
  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
  • документа, що підтверджує інформацію про  реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2024 році;
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створенні особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).

Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри/аспіранти мають указати населений пункт в Україні або за кордоном, у якому бажають пройти ЄВІ, назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ.

Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії  або фотокопії реєстраційних документів.

Перш ніж надіслати лист,  обов’язково пот рібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.

Отримати скановану копію екзаменаційного листка.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Детальніше щодо вступу про процедуру реєстрації / вступні випробування на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Україна, 69035, м. Запоріжжя, бульвар Марії Примаченко, 26
Тел: (061)239-68-90   mail@mphu.edu.ua

Відправити E-mail

Увага! Офіційним сайтом ЗДМФУ є mphu.edu.ua (zsmu.edu.ua). За інформацію, надану від імені ЗДМФУ на інших сайтах, університет відповідальності не несе.

Мапа сайту
| bg | en | fr | es | hi | ar