Університет Святого Георга у Лондоні привітно зустрів учасників мережі WAVES та всіх, хто зацікавлений у викладанні та навчанні за методикою з використанням сценаріїв, на конференції у м. Лондон, Велика Британія, 22-24 жовтня.
Представники Університету медицини Пітсбурга, США, Джеймс Б. МакГі, та Інституту освіти університетського коледжу у м. Лондон, Велика Британія, Даяна Лоріланд, доповіли про досвід створення та використання програмного забезпечення зі сценаріями, можливість розбудови системи отримання прибутку для установи-автора сценаріїв.
Університет св. Георга в Лондоні, Університет ім. Аристотеля, Греція, Університет Масарика, Чехія, Ягелонський університет м. Краків, Польща, компанія Байер та інші ділилися досвідом з імплементації сценаріїв різних напрямків. Ця подія стала чудовою можливістю для учасників бізнес- та наукових кіл поспілкуватися та взаємодіяти з громадою.
25 та 26 жовтня відбулася заключна робоча зустріч в рамках проекту «ТАМЕ: Навчання на медичних помилках», який є невід’ємною частиною мережі WAVES. Цей проект реалізується в рамках програми «Еразмус+: Ка2, Розвиток потенціалу» з жовтня 2015 року. За цей час, за висловом координатора проекту від Карагандинського державного медичного університету Шолпан Калієвої, «робоча команда проекту перетворилася на коло друзів, захоплених спільною ідеєю».
Запорізький державний медичний університет, як лідер робочого пакету-4, доповідав про якість виконання проекту та оцінку результатів. Вищий державний навчальний заклад «Буковинський державний медичний університет» поділився із партнерами консорціуму результатами дисемінації.
Завітала на зустріч і ректор університету Св. Георга у Лондоні Дженні Хайм. Професор Хайм привітала всіх присутніх, особисто зустрілася з ректорами та проректорами університетів-партнерів, на якій обговорила подальшу співпрацю між університетами.
Англійські партнери поділилися досвідом впровадження новітніх технологій та інноваційними методиками викладання, запросили до симуляційного центру університету, в якому проходило навчання з парамедицини, показали кімнати для занять з проблемно-орієнтованого навчання.
Подальша співпраця між університетами є невід’ємною частиною сталості проекту ТАМЕ та успіху у сфері вищої освіти медичного спрямування.