Декан другого медичного факультету – ПОЛКОВНІКОВ Юрій Федорович, кандидат медичних наук,
доцент кафедри патологічної анатомії і судової медицини.
69035, м. Запоріжжя, бульвар Марії Примаченко, 26. к. 109
Тел.: (061) 236-22-98,
2med@zsmu.zp.ua
Заступник декана:
ЗВЯГІНА Ганна Олександрівна – к.філ.н., доцент кафедри культурології та українознавства
Тел. (061) 236-22-98
Галузь знань - 22 Охорона здоров’я
1. Спеціальність – 222 медицина
Кваліфікація - лікар.
Освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр (222)
Форма навчання – денна (за бюджетні кошти та кошти юридичних і фізичних осіб).
2. Спеціальність – 228 педіатрія
Кваліфікація – лікар-педіатр.
Освітньо-кваліфікаційний рівень -магістр (228)
Форма навчання – денна (за бюджетні кошти та кошти юридичних і фізичних осіб).
Термін навчання – 6 років з подальшим проходженням інтернатури з лікарських спеціальностей первинної спеціалізації: «Педіатрія», «Дитяча хірургія» з наступною вторинною спеціалізацією з «Дитячої анестезіології», «Дитячої оториноларингології», «Неонатології», «Дитячої неврології», «Дитячої дерматовенерології», «Дитячої нефрології», «Дитячих інфекційних хвороб» тощо.
3.Спеціальність - 224 Технології медичної діагностики та лікування
Освітня програма «Лабораторна діагностика»
Кваліфікація – лаборант (медицина).
Освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр (224)
Термін навчання– 4 роки.
4. Спеціальність - 224 Технології медичної діагностикита лікування
Освітня програма «Лабораторна діагностика»
Кваліфікація – лікар-лаборант.
Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр (224)
Форма навчання – денна (за кошти юридичних і фізичних осіб).
Термін навчання – 1,5 роки з подальшим проходженням інтернатури зі спеціальності «Лабораторна діагностика, вірусологія, мікробіологія»
Історія факультету
У 1985 р. в ЗДМІ відкрито педіатричний факультет.
В 1996 р. педіатричний факультет увійшов до складу медичного факультету Запорізького державного медичного університету.
2010 р. – медичний факультет реорганізовано на І та ІІ медичні факультети.
У різні роки факультет очолювали: доц. В.Д. Щербіна (1985–1992), доц. С.П. Ковальов (1992–1994), д.м.н. В.А. Шаврін (1994–1996), доц. Ю.Ф. Полковніков (з 2010).
Професорсько-викладацький склад факультету
На кафедрах факультету працює 167 викладачів, серед них: 21 професорів, 5 докторів наук, 60 доцентів, 31 кандидат наук.
Успішно діє Інститут патології людини, директор – проф. В.О. Туманський – завідувач кафедри патологічної анатомії і судової медицини з основами права.
Студенти факультету
На факультеті навчаються близько 1000 студентів. Серед них: іменні стипендіати, близько 10 % – відмінники навчання, майже половина мають оцінки тільки «добре» та «відмінно». Кожен шостий студент веде науково-дослідницьку роботу в складі студентського наукового товариства. Свої доповіді вони представляють на підсумкових наукових конференціях університету, в інших ВНЗ країни та на міжнародних наукових конференціях в інших країнах. Майже 100 студентів у співавторстві зі співробітниками університету публікують результати своїх наукових досліджень у спеціалізованих виданнях.
Кращі студенти влітку проходять стажування та практику за кордоном (Польща, Чехія, Болгарія).
На факультеті створено всі умови для дозвілля студентів. При спортивному клубі університету працюють секції для занять практично з усіх видів спорту. Студенти факультету, відвідуючи секції, домагаються непоганих результатів і високих спортивних розрядів. Нині серед студентів є один майстер і один кандидат у майстри спорту.
Більше сотні студентів факультету – активні учасники художньої самодіяльності.
За факультетом закріплено студентський гуртожиток, у якому створено всі умови для підготовки до занять і відпочинку, функціонують бібліотека та читальний зали, обладнані приміщення для приготування їжі та кімнати особистої гігієни.
На факультеті успішно діють: студентське самоврядування, профспілкова організація студентів, студентська рада гуртожитку.
Потужний кадровий потенціал факультету, сучасне інформаційне та матеріально-технічне забезпечення педагогічного процесу, наукової та клінічної діяльності дають змогу досягти високого рівня підготовки студентів, магістрів, аспірантів і докторантів, впроваджувати інноваційні педагогічні та лікувальні технології.