Відбулося перше в поточному навчальному році засідання Школи молодого викладача ЗДМУ. Тепер навчання триватимуть онлайн, тож на зв’язок вийшли 12 слухачів, які цьогоріч сповна використають можливість запозичити досвід у старших колег майстерно володіти аудиторією, отримають методичну допомогу, формуватимуть відповідне до сучасних вимог педагогічне мислення.
Започаткований чотири роки тому, освітній проєкт підтвердив свою користь і доцільність серед молодої когорти викладачів усіх кафедр, яких об’єднує бажання стати для студентів цікавими лекторами. Гарну ідеє реалізують в університеті кафедри культурології та українознавства, суспільних дисциплін, медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій, а також відділ навчально-методичного забезпечення та підвищення кваліфікації викладачів, наукова бібліотека.
На першому занятті до слухачів звернулися керівники Школи - завідувачка кафедри культурології та українознавства професор Ольга Турган, завідувачка кафедри суспільних дисциплін професор Ірина Утюж. Йшлося про тематику плану, за яким працюватиме Школа аж по квітень наступного року, як конструктивніше будувати підготовку, звітувати про виконані завдання. Доцент кафедри культурології і українознавства Юрій Ганошенко запропонував слухачам традиційне анкетування, на підставі якого викладачі зможуть якнайкраще враховувати потреби аудиторії.
Першу лекцію «Філософія медичної освіти: основні тенденції й перспективи розвитку» молодим викладачам за планом прочитала професор Ірина Утюж. У подальшому вони прослухають цікаві теми з трьох змістових модулів: «Логіко – філософський практикум риторичної та комунікативної компетентності», «Психолого – педагогічна та методична підготовка молодого викладача», «Конфліктологія в сучасній вищій освіті. Розвиток креативного мислення».
Цьогоріч організатори освітнього процесу врахували побажання попередніх слухачів щодо розробки тематики занять, отже, навчання набуде нового якіснішого рівня. Робота буде наповнена цікавим змістом, це лекційні, семінарські, лабораторні, практичні заняття, реферати, а також інтерактивні форми занять - дискусії, тренінги, майстер-класи, круглі столи, презентації проектів, - усе як у справжніх студентів. Кожен зможе приділити достатньо уваги вивченню інноваційних технологій в педагогічному просторі, заглибитись в опанування дистанційних форм навчання, створення онлайн – курсів тощо. Організатори навчання, викладачі означених кафедр готові щедро поділитися досвідом з молодими колегами.